11 March 2012

SUDAH TIBA

Assalamualaikum...
hai3!! Annyeong!! selamat malam... apa khabar korang2 semua? hope sihat2 lah yer...

hukhukhuk... sesungguhnya saat ini, detik ini dan waktu ini, aku dah pon berada di Alor Setar... Sesampai je aku kat rumah sewa tadi, terus aku kemas barang2... penat jugak la, tapi apakan daya kan... Sedihnya... esok dah nak kena mula berkhidmat untuk negara... hehehe.. ayat macam nak g berperang lak... yela... esok dah nak mula ringankan tulang keringat aku ni untuk tolong pesakit...

mak aku cakap, "x pe tolong orang, besar pahala..." eleh... ayat nak bodek aku lah tu.. nak amik hati la katakan...kalau mak aku x cakap macam tu pon, aku tetap akan buat jugak... tu kan kerja aku... aku yang pilih bidang ni kan... eh silap, memang lah dulu mak aku yang pilihkan bidang ni untuk aku... tapi sekarang aku dah suka...

apa2 pon, aku nak berterima kasih sesangat untuk mak ayah aku yang dah banyak bagi support kat aku... diorang lah yang banyak ajar aku erti kesabaran dalam menempuh segala gelagat n kerenah pesakit-pesakit aku... selalu gak mak aku tu jadi tempat untuk aku luahkan segala rasa tak puas hati aku kat wad, apa yang jadi kat wad, aku selalu cerita kat mak aku... nasib baik dia nak je dengar kan... kalau dia x nak dengar, aku akan paksa dia dengar gak... hehehe... x baik tau...

so, semangat lah sikit...  tapi semangat aku kat rumah lah... tertinggal kat rumah lak... hehehe... rindunya kat mak aku... (*padahal baru je jumpa tadi) hehehe... kalau nak tau, mak aku lah semangat aku... esok kompom dia hantarkan semangat kat aku... huhuhu... untung lah kan... untung sikit je, x banyak pon... apa yang penting? kerjasama!! wonderpet!!!

Gila.. apa yang aku merepek ni... ok lah, mata aku ni mintak direhatkan... so aku kena lah rehatkan mata aku ni, esok dia nak bekerja lagi... huhuhu... selamat malam semua... jumpa lagi...


No comments: