12 March 2012

Hati Perempuan Sangat Lembut

Assalamualaikum...

Annyeong haseyo... selamat malam... korang semua sihat x? kalau x sihat x boleh baca blog aku... huhuhu... just kidding-kidding dengan korang malam ni... x nak lah stresskan hati aku yang dah tersedia maklum tengah stress ni... ayat aku malam ni pon agak stress sikit eh... hope korang x stress lah bila baca entry ni...

Okey, aku nak touching-touching dengan korang malam ni... saje je nak korang feel macam aku sekarang... entah kenapa, tetiba je hati perempuan aku ni tersentuh bila dengar seorang kawan ni cakap kasar... sebelum ni okey je pon aku berkasar dengan dia, n dia pon sama... tapi apsal malam ni nak touching lak?? hati aku demam kot... macam manusia lah, kalau demam mesti cepat touching, tu lah lumrah hidup kan...

Pantang ada yang buatkan aku terasa hati, cepat je nak touching... macam minggu lepas, adik aku mungkir janji nak temankan aku g satu tempat, tak semena-mena aku touching lebih sampai nangis-nangis... padahal bukan x pernah dia buat macam tu sebelom ni... korang nak tau sebab apa???

Sebab hati seorang perempuan ni sangat lembut, cepat sangat sensetif bila ada yang tak kena... sekeras-keras seseorang tu, hati seorang perempuan tu tetap akan tersentuh bila ada hal yang melibatkan hati n perasaan ni... nak dijadikan contoh lah kan, bila putus cinta... ni contoh je eh, x de kena mengena dengan yang hidup atau yang mati atau pon aku sendiri... hehehe...

Contohnya bila putus cinta, yang akan menangis bagai nak rak sape?? perempuan kan, bukan lelaki kan... lelaki boleh lagi steady, macam x da apa yang berlaku... nak contoh lagi?? hah, contoh ni merujuk kat aku lah kan... bila rindukan seseorang, orang yang tersayang lah kan, macam aku rindukan mak abah aku, mesti akan nangis punya... kalau lelaki ada??? x de punya... kalau laki nangis kompom jatuh merudum saham diorang... hahaha... ok ni sekadar contoh je eh...

Soooo.... soley-soley..... hahaha.. merepek je... So, hati perempuan ni sangat sensetif... korang2 yang bergelar lelaki, korang x boleh tau sakitkan hati orang perempuan... hahaha.. macam lari dari tajuk je ni... Sebenarnya, semua ni memang merujuk pada diri aku sendiri... memang aku mengaku, aku ni cepat sensetif atau terasa hati bila ada yang x kena... nampak je macam ganas, tapi dalam hati ada taman tau... salah cakap sikit pon, kalau dah hati ni x boleh terima, mesti akan touching...

macam kawan aku tadi tu, bukan x pernah aku bergurau kasar-kasar dengan dia... tapi tetiba je aku terasa hati dengan apa yang dia cakap kat aku... rasa macam x boleh terima... hurmmm... bukan semua orang sama... ada lainnya... apa2 pon, aku maafkan dia... mungkin dia x sengaja...


No comments: