04 March 2012

DEMAM LAGI

Assalamualaikum...
Selamat malam n Annyeong!!

Arrggghhh!! geramnyaa!! bila sampai je aku kat rumah, aku bukak cik lappy n connect kan mr. broadband dengan perasaan gumbira yang tidak terhingga, kononnya nak update blog... bila dah connect, alangkah geram n sakit hatinya aku bila line mr. broadband TAK ADA!!! nak je aku jerit kuat2 kat mr. broadband tu, biar dia terkejut... mana tau kan, tetiba line mr. broadband jadi full bila dengar aku jerit... tapi x boleh jugak... aku jerit sampai terkeluar anak tekak pon x guna... x kan merubah apa2 pon... wuwuwuu sedihnya...sampai hati buat aku macam ni...aku bayar kot!!

aku sekarang dah pon berada di kampung halaman yang terchenta... perasaan seronok tu sentiasa ada bila dapat melihat wajah2 yang dicintai... sejuk hati cek ni...tapiiiiiiiii.... tapi, tapi, tapiiiiii.... aku demam lak!!! oh no!!! aku baru je baik dari demam minggu lepas, minggu ni aku demam lagi, di kampung lak tu... yang bestnya, sepanjang perjalanan aku balik ke perlis ni, aku x henti2 bersin sampai orang sebelah tu terjaga... mungkin sebab sejuk sangat kot, antibody lak x kuat... bak kata intan izzaty, aku x minum susu, sebab tu antibody x kuat... cettt!! mana dia blajar aku pon x tau, nak kata blajar kat kolej, lecturer yang mengajar sama je pon...huhuhu...

So, aku fikir positif je sekarang... mungkin Allah nak hapuskan dosa2 kecil aku dengan bagi aku demam ni... aku terima... demam2 pon, aku sempat lagi berjalan dengan family, petang lak g joging... kira ok lagi la aku boleh bangun n berjalan kan... huhuhu

kepada bff aku, cik intan izzatywafa, kak yana n kak wan, sorry sangat2 sebab plan kita nak ke langkawi x jadi... my mom x kasi lorrr.. wuwuwuu.. sedih, nak bantah x boleh... my mom is more important... lain kali je lah yer... sorry... apa2 pon, selamat bercuti...


No comments: