20 March 2012

Night Shift Oh Night Shift

Assalamualaikum semua...

Hai, Annyeong... Jap, jap... sekarang dah pukul berapa ek?? hah sekarang dah pukul 6.55 p.m...  kalau korang nak tau, dah dua jam aku berguling-guling kat atas katil, tapi mata aku ni xnak jugak pejam... x nak tido agaknya... malam ni nak g keje... mampus lah aku mengantuk malam ni, kang habis semua pesakit kat wad tu pengsan xde sape nak jaga... huhuhu... no, no, no...!! diorang x leh pengsan, kang jenuh pulak aku nak menjawab...

Aku x tau apa masalah mata aku ni, x nak tido lak petang ni... nak kata ecxited nak keje malam, xde lah pulak... takut tu ada lah... saat ni, kalau korang nak tau, aku dah serabut sesangat sebab x tau nak buat macam mana nak bagi mata ni tido... adeyyy... letih lah aku kalau macam ni... nak tido pon dah x sempat agaknya...

Malam ni pulak, first time nak start shift malam... kalau aku tertido nanti macam mana?? sape nak jawab?? aku lah nak kena jawab dengan puan clinical instructor aku.... harap2 x de lah apa2 perkara buruk yang jadi malam ni... korang pon tolong lah doakan semoga semua pesakit kat wad tu sihat-sihat... ok, sekarang aku kena siap2, pukul 9 jap lagi aku dah nak masuk keje... korang doakan aku tau.. Papai...

No comments: