08 December 2011

rindu blog

Assalamualaikum semua...
waaaaahhhhh..
lamanya aku x update blog ni...
rindu kot...
kesian kat blog aku ni...
hahaha..aku busy sikit...
tambah pulak dengan cik broadband baru bayar...
start hari ni, aku x kan abaikan blog aku ni..
hahaha..ayat budak poyo...
aku baru je habis sesi praktikal untuk sem 5...
selamat tinggal hospital sultanah bahiyah...
kalau ada jodoh aku akan balik ke sini lagi sem depan...
balik berkhidmat kat hospital ni...
ni lah antara hospital yang aku paling suka...
senang bekerja dengan staf2 yang boleh dikatakan ok la...
yang paling penting dekat dengan kampung aku...
senang nak cabut balik rumah...
entah kenapa aku rasa sedih je...
macam x nak je balik nilai tu...
eh silap...
bukan macam xnak balik..
tapi memang x nak balik pon...
lebih suka stay kat sini...
takut nak balik exam OSCE...
entah apa lah nasib aku...
sekarang memang praktikal dah habis...
nak balik exam OSCE tu yang aku paling takut...
adoyyaiiiii...
nak x nak kena buat jugak...
ok..thats enough nana!!!
sampai bila nak takut???
aku kena kuatkan semangat...
so, chaiyok2!!!
huhu..doakan aku ye..

No comments: