30 December 2011

hati ini

Assalamualaikum semua...
sorry yer sekarang aku memang x sempat nak update entry... busy sangat dengan study aku ni... cewahh.. mengalahkan PM gitu... haha..
balik je dari kampung hari tu, hati ni rasa semacam je... semacam macam apa?? macam nak nangis pun ada... aku rindu sangat time cuti di kampung dengan family... makkk.. nak balik kampung... aku sendiri x faham kenapa aku jadi macam ni... cepat sangat touching... lagi2 hal yang melibatkan hati dan perasaan... korang sedih x kalau janji korang x ditepati?? alah.. x payah jawab, kompom jawapannya sedih kan... memang sedih... kalau kat kampung aku bahagia sangat sebab dekat dengan orang2 yang aku sayang... bila balik sini??? macam nak nangis... aku nak luahkan, tapi x terdaya... dah 2 malam aku nangis lepas solat... kawan2 tanya tapi aku buat x peduli...sampai hati buat aku macam ni... tetiba aku rasa menyesal dengan apa yang jadi, hati ni tak terjaga... memang aku x harapkan hati ni terjaga 24 jam.. at least dia sedar yang aku ni ada hati dan perasaan yang perlu dijaga... aku bukan siapa2 bagi dia... sememangnya aku tahu tu.. ye aku sedar siapa aku...

No comments: