11 November 2011

malasnya nak kembali ke hospital

Assalamualaikum semua..
Annyeohaseo...
korang baca tajuk entry aku tu??
tu lah mood aku sekarang...
malas sesangat...
esok aku dah kena balik ke alor setar...
isnin pulak dah kena start berkhidmat
di hospital sultanah bahiyah...
mood cuti still ada lagi kot...
sayang nak tinggalkan mood cuti ni...
hehehe..orang bagi betis, nak peha pulak..
lebih2 la tu kan3??
hehehe...
sudah2 la cuti tu...
emm..esok tamatlah sudah cuti aku selama 2 minggu...
alamakkkk!! sayangnya...
boleh x aku nak request cuti lagi seminggu???
hehehe..just kidding...
melebih pulak dahhh...
ok...aku x kan request cuti dah..
apa yang diberi, aku dah bersyukur sangat...
alalalaaa..padahal nak lagi...
hehehe...
ok lah...malam ni,
saya nurul farhana a.k.a miss nana farhana
a.k.a tuan punya blog ni
nak bagitau yang saya malas sangat nak 
masuk bekerja kembali...
aku x puas lagi bercuti...
lalalalala...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
cerita pasal cuti...
hari ni aku outing dengan mak & abah...
huhuhu..bukan selalu kan??
esok dah nak balik...
so aku gunakan alasan ni untuk tarik perhatian...
mulanya mak aku x nak keluar...
then aku pujuk2..
merayu dengan muka comel kat depan dia..
(comel ke?)
so dia pon ikut...
akhirnya pujukan aku menjadi...
abah just geleng kepala...
aku buat x tau je..hehehe...
destinasi pertama, abah aku drive ke rumah 
maklong aku kat sanglang...
bukan x tau, bila dah berjumpa ni,
menyembang bagai nak rak...
aku pulak sibuk main dengan si kecil,
cucu mak long...huhu.. comel..
then lepas 1 jam kat situ,
mak ajak balik...
ingatkan nak balik terus,
rupanya ada plan lain...
aku tersenyum riang bila abah belok kereta
masuk jalan arah ke pekan kangar...
huhuhu...bawak g pasaraya...
aku tanya mak, "nak shopping apa lagi??"
mak cakap nak shopping barang buat cup cake...
alaa..aku kena lagi...
mak cakap bila lagi nak buli??
esok dah nak kena balik..
dah x de nak buli sape...
so beli lah apa yang patut untuk buat cup cake...
emm..untuk mak tersayang...
aku sanggup buat apa saja..
cewah ayat.. x boleh blah...
dah nak dekat maghrib, kitorang pon balik rumah...
niat nak buat cup cake tu malam ni,
tapi malas pulak..esok je lah...
huhuhu...
then sekarang mata aku pon dah berat sangat..
dalam otak ni,
just pasang niat nak tido je..
ok jumpa lagi nanti...
bubye...


No comments: