13 December 2011

finish already!!

Assalamualaikum semua...
Annyeo... hari ni, hari yang menakutkan & menggerunkan bagi aku...hari ni aku exam OSCE... OSCE tu satu exam bagi student nurse, exam di dijalankan dalam lab yang bersuasana macam dalam wad... exam ni kita kena buat sorang2, just kita dengan lecturer je...selalunya exam ni dijalankan lepas student balik dari praktikal...
aku kan dah tamat sesi praktikal, so aku kena lah buat exam tu... bila masuk je kat dalam unit tu, perasaan takut, gerun, nak nangis semua ada... study lah banyak mana pon, tapi bila masuk je kat dalam unit tu, kompom lupa apa yang kita dah belajar.. gerun kan?? ni exam yang ke lima aku dah lalui untuk semester ke 5... tapi perasaan takut tu tetap ada... hidup rasa x senang selagi exam tu  habis... hanya tuhan je yang tau apa perasaan bila dah sampai turn kita untuk buat... hahhh... tapi kali ni, aku rasa macam perasaan takut tu dah kurang sikit... mungkin aku dah ada konfiden, mungkin je laa... huhuhu... dan hasilnya, hari ni aku dah lalui exam tu dengan selamatnya... alhamdulillah... aku bersyukur sangat aku dah pon lalui exam tu... aku harap result yang kuar nanti memuaskan hati aku...thanks sangat kepada kawan2 aku, bagi semangat kat aku sebelum exam tadi... kawan2 aku yang lain pon dah buat yang sehabis baik.. alhamdulillah semua berjalan dengan lancar... thanks jugak pada mak yang banyak bagi sokongan... tu yang aku harapkan...

No comments: