09 December 2011

touching boleh???

Assalamualaikum...hukhukhuk...nak nangis, nak nangis...selalu aku x macam ni pon...hari ni entah lah kenapa...touching semacam je..citernya macam ni ha...

tadi haa...aku call mak aku, nak tanya pukul bape nak datang...then mak cakap nak datang lepas solat jumaat...sebab abah aku nak g solat dulu...aku cakap datang lah lambat sikit...dalam pukul 6 petang ke...tapimak xnak..nak jugak datang lepas solat jumaat...ok lah...kebetulan pulak room mate aku ajak g city plaza...kononnya nak g tengok citer ombak rindu...memang dah plan dari semalam lagi...maklum lah...esok dah nak balik nilai...so hari ni nak enjoy puas2...so, aku pon bagitau lah room mate aku...diorang lak cakap nak g lepas mak aku datang lah...ok lah...then, tetiba aku rasa macam x sempat je...aku cakap lah kat room mate aku...suruh diorang g city plaza dulu...nanti aku follow lepas mak aku datang...so lepas je solat jumaat tadi...room mate aku pon kuar...aku je tinggal kat bilik..nak tunggu mak aku datang dulu lah...sambil tunggu tu, aku online lah dulu...sedar x sedar dah pukul 3.30 petang...aku pon hairan lah, apsal mak aku x call lagi...selalunya dia akan call kalau nak kuar dari rumah...tapi tadi dia x call pon..maknanya dia x kuar dari rumah lagi lah...so aku pon call lah mak...dia cakap baru siap2 nak kuar...aku cakap lah, apsal x bagitau awal2...kalau dah lambat... boleh lah akukuar dulu dengan room mate aku...mak cakap dia sibuk dengan kenduri kat rumah sepupu aku...ok aku terima alasan mak...aku paham...tapi terasa lah sikit...mak macam pentingkan kenduri dari aku...then aku pon tunggu lah lagi...sambil ym...time tu mood aku dah berubah...kawan aku pon perasan bila dia tengok muka aku ka twebcam dah berubah...dalam pukul 5, mak call cakap dah sampai depan rumah...aku pon turun dengan muka masam...aku bawak sekali barang2 aku nak bagi mak bawak balik...mak datang dengan abah n adik perempuan aku....lepas aku letak barang2 kat dalam bonet keta, mak lak cakap mak datang kejap je...aku baru plan nak suruh mak hantar aku g city plaza...tetiba mak cakap macam tu, terus terbantut niat aku...sedih sangat... yelah..esoknye aku dah nak balik nilai...tapi hari ni mak datang kejap je...selalu kalau mak datang, paling kejap pon, dia mesti borak2 dengan aku gak even 30 minit...tapi tadi x pon...aku terasa sangat...mak cakap nak g tolong kenduri kat rumah sepupu aku...hah...lagi lah sedih...sebak rasa...then aku pon malas nak cakap banyak2...kalau cakap banyak2 kang kompom aku nangis...aku pon salam n peluk cium mak, abah n adik aku...then aku terus lari masuk rumah...air mata dah berjurai...terus nangis...sambil online, aku cari lah sape2 yang online time tu...nak ngadu lah kononnya...then si dia ni online...dia tanya kenapa aku update status fb macam tu...aku cakap ade prob sikit...so dia suruh aku citer...aku pon memang niat nak mengadu dengan dia...aku suruh dia on ym...dia cakap line internet x clear...so aku cakap chat pon xpe...baru rasa nak lega sikit sedih, tetiba dia cakap nak g mancing...terus nangis aku lagi sekali...rasa macam dah xde orang sayangkan aku..aku lupa yang aku x tutup webcam aku...sebab sebelum tu aku webcam dengan kawan baik aku...so tetiba dia tanya apsal aku nangis...aku pon ngadu lah kat dia...baru lah kurang sikit rasa sedih...emm...x tau kenapa...cepat sangat aku touching...dah lah dok sorang2 je kat bilik...malam ni je rasa ok sikit...sebab room mate aku dah balik...actually aku x marahkan mak aku...aku just nak perhatian dari dia...yelah..bukan selalu pon...aku dah lah jarang balik kampung...so memang aku nak perhatian dari mak...emm..


No comments: