31 December 2011

New Year is Coming...

Assalamualaikum semua...
korang2 x kuar sambut new year ke malam ni?? room mate aku semua nak kuar... si wafa nak ajak g dataran nilai... Apit lak ajak g Port Dickson... mana satu aku nak g pon x tau... silap2 aku dok kat hostel je layan movie.. hahaha... macam malas je nak kuar... malam2 macam ni pulak... kang si warden tersayang datang sport check bilik, mampus aku kena menjawab... the best way, just stay kat bilik layan movie... bagi yang bercouple, mesti nak celebrate new year dengan pasangan masing2... lumrah hidup orang sekarang memang macam tu...
sempena tahun baru 2012 ni, aku berazam nak fokus pada study, x nak main2 sebab LJM dah dekat... then, dalam masa yang sama, aku nak bahagiakan orang2 yang aku sayang, family aku dan......... especially mak n abah... dan, semestinya tahun 2011 meninggalkan kenangan yang paling bermakna dalam hidup... never forget it... x kira sedih atau gembira...semua akan jadi kenangan... Esok, bermulalah diary baru dalam hidup aku...
So, good bye 2011... Welcome 2012...

No comments: