09 December 2011

tonight

Assalamualaikum...
selamat malam..
malam ni aku happy...
firstly sebab aku dah ok dengan warden aku...
jap2..ni pon aku nak happy ke???
happy la jugak..
at least aku dah baiki hubungan dingin aku dengan warden...
buktinya???
malam ni dia datang melepak kat bilik aku...
dari lepas maghrib sampai lah sekarang...
huhuhu...
saje berkongsi kisah suka duka menjadi warden
untuk student murni nursing college...
macam2 pengalaman dia dah tempuhi...
ok enough...

secondly, setelah seminggu aku tunggu mesej dari dia...
tetiba malam ni dia mesej lagi...
dengan serta merta hati berbunga riang...
tapi x lama setelah memikirkan ada halangan besar...
huhuhu..
tapi happy...
happy sesangat...
alasan untuk jumpa lagi...
rindu sangat.. tapi malu nak ngaku...
cukup lah sekadar dia tahu yang aku masih 
sayangkan dia macam dulu...
tu dah cukup...
sayang aku untuk dia x pernah berubah start dari
first time kitorang declare relationship...
aku nak dia tahu pasal ni..
and he already know it...
tapi, bodoh ke aku kalau still mengharapkan
cinta n kasih sayang dia???
maybe...
aku memang bodoh...
aku x kisah orang nak cakap apa...
thats why aku x pernah nak ceritakan pada sape pon...
just sorang je yang tahu...
teman yang paling memahami...
sape??
biarlah rahsia...

No comments: