08 December 2011

its my fault

assalamualaikum semua...
ni entry kedua aku tulis untuk hari ni...
emm...aku tau semua ni salah aku..
so x payah lah ko nak perli2 aku..
lagi pon aku da mengaku kan semua ni salah aku..
so x payah nak perli2..
aku X SUKA tau x!!!
ok ceritanya macam ni..
semalam...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aku kuar dengan kawan2 aku...
kitorang g fun fair kat stadium alor star...
kitorang semua 5 orang...
aku, kak yana, shuhada, wafa n pakwe dia...
satu bijik keta...
semalam memang fun giler la...
macam2 mainan yang kitorang main...
then sedar x sedar jam dah pukul 11 malam...
so kitorang pon gerak lah balik....
sebelom nak balik rumah sewa, kitorang singgah makan dulu..
sampai lah pukul 12 malam baru kitorang sampai
kat area taman perumahan kitorang...
pakwe wafa yang hantarkan kitorang balik...
nak dijadikan citer, aku dengan budak2 ni lain2 rumah...
kitorang x sekali...
so aku jalan lah sorang2 balik ke rumah aku...
then sampai je depan gate, aku call kawan aku,
izzati, suruh bukakan pintu...
nak dijadikan cerita lagi, 
actually aku serumah dengan warden aku...
hahaha...
so izzati pon bukak lah pintu untuk aku...
memang grill pintu rumah tu bunyi kuat sikit...
si izzati pulak cakap yang warden x tido lagi...
lagi kecut lah aku ni...
so lepas kunci balik pintu,
aku cabut lah tudung aku dari kepala sambil bejalan naik tangga...
aku jalan slow giler, memang macam pencuri masuk rumah...
huhuhu...then aku terus masuk bilik n kunci pintu...
actually aku x boleh balik lambat...
kena balik sebelom pukul 9.30 malam...
aku balik dah pukul 12 lebih..
so x pelah..aku ingat dah selamat lah aku dari kantoi...
sebab warden aku diam je dalam bilik...
aku pon kuar lah nak g amik baju aku kat almari luar...
kononnya nak tukar lah baju...
lepas kuar, aku sempat jalan 3 tapak je dari pintu bilik,
warden aku pon bukak pintu bilik die...
bilik die sebelah bilik aku je pon...
aku ni x sempat nak lari lah sebab dia memang dah nampak aku pon...
alamakkk!!! kantoiiiii!!!
emm..then dia tanya aku dengan sinisnya...
"Aii.. baru balik ke??"
aku nak tipu pon x boleh sebab aku pakai jeans...
so aku pon mengaku lah...
"ye cik nurul, saya baru balik"...
dia tanya aku g mana, aku cakap lah aku g funfair...
kang kalau tipu lagi lah aku rasa x selamat..
lebih baik aku ngaku je kan...
alang2 dah kantoi kan...
then dia cakap, g funfair sampai x ingat undang2 kolej...
emm..aku pon cakap lah kat dia yang aku mintak maaf..
sorry cik nurul, its my fault...
then dia pon terus masuk bilik die...
emm..hari ni lak,
dia datang lepak kat bilik aku...
then dia siap perli2 aku lagi...
saje lah tu..
dia tanya aku, sonok ke g funfair???
aku cakap lah sonok gak...
then dia cakap lagi, kalau x sonok x la sampai balik pukul 12 malam...
hishhhh!!! aku sabar je...
then aku pon cakap lah kat dia,
aku sedar semua tu salah aku,
aku pon dah mengaku salah, so x perlu lah nak perli2..
dia terus diam...aduhhh...
kononnya nak tanya aku,
padahal perli aku...
hampeh!!

No comments: