12 December 2011

OMBAK RINDU

Assalamualaikum semua...
nampak tajuk entry kat atas x?? kalau x nampak tengok pulak gambar kat bawah ni...

Haa.. semalam aku g tengok citer ni lah... citer ni memang best... tapi best lagi kalau baca novelnye... bila baca novel, feeling lebih sikit... huhuhu.. sebenarnya, tujuan aku letak gambar besar2 kat sebelah ni, bukan nak bagitau yang aku g tengok citer ni... sebenarnya aku nak citerkan apa yang terjadi time aku tengah sedap2 layan citer ni...
hah...time aku n kawan2 aku masuk je cinema, ada lah satu couple ni, jalan sambil pegang tangan masuk n duduk kat seat betul2 depan seat aku... aku just pandang je lah... bagi aku, normal lah tuuu... then, bila start je citer, tetiba mata aku tertuju kat couple ni...
cettt!!! baik punyaaaaaa!!!!!
nak tau apa??? diorang pon start buat wayang sendiri... memang x tau malu betul... diorang x sedar ke yang orang ramai kat situ... lain lah kalau diorang duduk kat seat yang paling belakang ke, x hairan lah sangat.. ni betul2 kat depan mata aku... aku yang tengok ni pon malu.. sedangkan diorang yang buat tu x de rasa malu sikit pon... apa la nak jadi... kalau nak buat pon, buat lah kat tempat yang x de orang... ni kat tengah2 cinema... bengong kan... aku malas nak citer apa yang diorang buat.. korang paham2 sendiri lah.. huhuhu.. tapi perangai diorang tu memang betul2 buat aku hilang mood nak tengok movie tu... ishhh!!!! memang x boleh blah laaaaa... lastly, wayang habis je, terus diorang kena perli... rasakan... pandai buat, pandai lah tanggung... x nak cakap lebih2, kang dapat dosa je... huhuhu...

No comments: