10 December 2011

statement untuk follower...

Assalamualaikum semua...

Semua follower aku, bace entry ni jap... huhuhu... pertama sekali, aku nak mintak maaf kepada mana2 follower yang dah follow aku, tapi aku x follow korang balik... aku mintak maaf, aku bukan x nak follow balik, tapi korang x tinggalkan link blog korang kat aku...bukan semua, just sesetengah je... mana yang dah follow n tinggalkan link, aku mesti follow korang balik, betol x?? so mana yang aku x follow tu, sebenarnya bukan aku x nak follow... tapi link korang x tinggalkan... korang just tinggalkan link korang kat shoutbox aku je, aku mesti follow korang balik... ok???? aku just nak bagitau pasal ni je.. hehehe.. yelah.. aku rasa x best la, korang follow aku tapi aku x follow balik... sorry ye... sayang korang semua...

2 comments:

Addin-Lee said...

sy dtg ! :) cantik blog awk . tu la kan , suh follow tp link tak bg . nk carik pulak tak dpt . haih .

btw , i'm freshie . lawat sy balik ;)

Miss Nana Farhana said...

huhuhu..yela...thanks ek sudi singgah...