15 January 2012

X MENJADI

Assalamualaikum..
selamat malam.. eh silap2..dah pagi sekarang nih... huhuhu.. selamat pagi.. hari ni semua perasaan bersatu... macam2 ada... marah, geram, sedih, penat, x happy n macam2 lah yang sewaktu dengannya... sengal betul.. pemberontakkan kitorang langsung x dilayan?? hah!! memang geram... lastly kitorang kena jugak berpindah ke asrama lain... benci3.. serius x suka macam ni... langsung x bagi peluang untuk kitorang... dah last sem pon.. hermm.. cakap banyak pon x guna jugak, kitorang dah pon berpindah... penat kot... sekarang, aku baru je duduk ngadap lappy n online... baru je habis kemas barang.. tu pon sikit je yang aku kemas.. penat punya pasal, esok je lah aku sambung kemas... tadi, macam2 konflik terjadi... pergaduhan, menangis, maki hamun semua ada... biasa lah, masing2 tengah 'panas'... macam2 lah yang keluar dari mulut masing2... memang x tahan.. penat aku berganda sebab x makan.. tengah hari je aku makan, sampai lah sekarang ni, apa pon x masuk mulut... x de selera aku nak makan, dengan pk pasal masalah ni, cuma berapa suap je nasi yang intan kasi, aku makan... memang sekarang, perut tengah berkeroncong menyanyi lagu... tapi, sekarang dah pukul 1 pagi... nak makan?? oh no! no food during this time!! huhuhuh.. tapi bukan diet ok... ni amalan aku..
ok sekarang ni, nak buat apa pon macam dah xde mood... tetiba je aku akan rasa sebak... sebak sebab terlampau penat, kemas semua barang, angkat barang yang sebanyak satu lori n kemas balik barang bila sampai ke tempat baru... boleh bayangkan x penatnya?? barang pulak bukan sikit... banyak, terlampau banyak... sampai lah menggigil tangan aku ni, berbirat-birat.. sakit kot jari2, tangan pulak lenguh2... serius x suka macam ni... nasib baik lah kawan2 kat sini dah salurkan sedikit ketabahan... tu yang boleh siap.. even x semua, at least aku buat jugak walaupun penat... malam ni kompom lah aku lena mati... ok mata pon dah bagi signal nak tido.. hahaha.. bubye..

No comments: