16 January 2012

BAKAL???

Assalamualaikum semua..
selamat pagi.. huhuhu.. pagi ni kepala serabut sikit sebab tengah prepare untuk presentation subjek management... hadoiii.. tengah mengelamun tadi, tetiba aku teringat pasal apa yang mak aku cakap semalam time aku call dia... aku saje call mak semalam sebab nak lepaskan rindu... tetiba subjek 'bakal suami' pulak yang diborak... x habis2 laa... kalau nak tau, setiap kali bercakap pasal bakal suami dengan mak, aku akan berusaha untuk ubah topik lain... bukan apa, masanya belum sampai... memang setiap orang nak berkahwin... aku pon sama, tapi sekarang bukan masa yang sesuai... aku mengaku, aku memang nak rasa mencintai dan dicintai... dan aku berani jamin, tak ada orang yang x nak mencintai n rasa dicintai kan... sebab ni kan lumrah hidup manusia... tapi,bila ingat2 balik, aku rasa fobia dengan semua ni... rasa macam dah x sanggup... nak je aku cakap, "mak carilah calon macam mana pun, kak lang akan terima, tapi tunggu lah masa yang sesuai.." hahaha... ada lagi ke orang yang macam tu zaman sekarang ni??? mesti ada, n aku jugak percaya dengan cinta selepas kahwin... wah3... tapi x bermakna aku x nak pilih jodoh aku sendiri... macam aku cakap kat mak aku, banyak lagi masa... tunggu lah dulu, aku belom ada apa2 lagi, study ni pon masih bergantung kat mak aku... alahaiii.. malu sendiri.. ok cukup... jom lunch dulu...

No comments: