14 January 2012

PERTAHANKAN HAK

Assalamualaikum semua...
maap3!!!
mood malam ni memang x elok ok...jangan ada yang cari pasal dengan aku... hehehe.. x de lah... just kidding... malam ni aku just nak luahkan apa yang aku rasa... ni masalah nak kena tukar hostel... aku x puas hati betul... agak2 lah, semua nak kena ikut otak diorang... kitorang yang bayar duit mahal2 untuk belajar kat sini ni, sape lak nak pikir? sape nak ikut? ape yang kitorang buat semua x kena... tolong lah!! cukup2 lah kitorang ikut segala yang korang suruh... tapi balasannya??? batch kitorang jugak yang korang cop "NAKAL"... kitorang dah lama bersabar... cuma kali ni je, kitorang akan pertahankan hak kitorang!!! ape pon nak jadi, jadi lah!! nak burukkan rekod, buat lah... tapi, kitorang ada hak untuk bersuara... x nak aku bodoh2 je ikut apa yang korang nak... cukup lah selama ni kitorang jadi bodoh... pihak kolej x boleh lah buat macam ni... jangan x tau, kitorang bayar tau untuk masuk kolej ni... bukan free je macam student KKM... hukhukhuk... x pasal2 KKM naik nama... maap yer.. ok lah.. sakit hati kalau tulis lebih2 nanti... mata ni pon x reti2 nak mengantuk pulak... hadoiii.. tension la.. lama2 mesti jadi gila ni... hehehe... ciri2 pon dah ada ni.. mentang2 belajar pasal sakit mental kan... takut pulak aku... ok, apa2 pon, aku tetap x nak pindah!!
MUKTAMAT!!!!


No comments: