04 January 2012

SEBAK TETIBA... AM I GOING CRAZY?

Assalamualaikum...

Annyeohaseo... rindu kat mamat2 korae tetiba... sebak, sedih lak rasa... hahaha.. terfikir jugak, aku dah gila ke apa?? kehkehkeh... I'm going to be crazy... oh no!!! I don't want to be a crazy girl... hahaha... tetiba rasa sebak... touching...semalam, mengadu kat mak pasal 'masalah' yang melanda aku kat sini... then, proses pemujukan dari mak pon berlaku... dah rasa ok sikit... bila masuk je bilik, mengadap pulak 'masalah' tu, dengan tiba2 perasaan rindu yang menggunung kat "dia" melanda...
someone will say to me: "Are u crazy???"
Then the answer is yes... aku pon x tau sebab apa... tidak semena-mena, intan izzaty yang melalui tempat kejadian, terpandang aku... dengan cepat dia datang......................................
"Nana rindu kat dia..." aku mengadu sambil air mata berjurai beserta sedu sedan... dengan lembut dia usap tangan aku n memujuk... wafa pon datang bila ternampak aku...dengan lajunya dia panjat katil n duduk kat sebelah aku sambil mengusap belakang... mak aiiii.. bukan makin reda, makin kuat lagi ada lah aku nangis...
"Nana nak wafa call dia??" jawapan aku mestilah "X nak!"
dengan laju dia capai handphone aku n misscall someone... aku ingat dia just nak bergurau senda... tapi aku silap bila tetiba "dia" call aku... Alamakkk!!! makin haru aku jadinya... rasa sedih terus aku sembunyikan... cakap macam biasa...tapi.............. tetap x menjadi, suara aku berubah sebab aku nangis... malunya... malu yang menggunung... si intan n wafa kat sebelah tengah bergelak bila aku habis cakap... aku hairan... Apa jadi dengan budak2 ni?? bila aku tanya, kedua2 orang lari balik ke katil masing2... soalan aku terjawab bila sekali lagi handphone aku berbunyi, "dia" call lagi... Emm..tau lah aku apa yang budak2 bertuah tu buat... Hampeh!!! tolong malukan aku lagi adalah... x pasal2 dapat cop mohor dari dia... "AKU GILA KAT DIA!!"
Cett!! banyak lah aku yang gila... serius aku x pernah lagi jadi macam ni sebelum ni... by the way, thanks to intan n wafa... at least, dengan lawak antarabangsa yang diorang create untuk aku semalam, dapat memujuk hati aku yang sedih... thanks syg2ku.. hanya budak berdua ni yang paling memahami keadaan diri aku...

No comments: