31 January 2012

blog baru cik Intan Izzaty

Assalamualaikum semua..
agak lama aku x menaip kat blog ni..alasan??? aku busy sikit... maklum la.. dah last semester... huhuhu... macam2 alasan kan?? bukan alasan la.. memang betull... serius... huhuhu..
ok, hari ni aku nak share something... nak tau apa?? aku just menolong kawan... korang semua mesti kenal kan dengan blogger Intan Izzaty?? hah, dia tu kawan aku yang paling cantik... haha.. tapi aku cantik lagi dari dia... just joke ok... tapi memang betul pon..hehehe..ok sambung balik, sebenar-benarnya, cik Intan Izzaty ni buat blog baru, sebabnya blog lama dia x boleh nak follow orang... so dia buat keputusan untuk buat blog baru... so sape yang nak kenal dengan dia, atau dah pon kenal dia, sila lah jenguk blog baru dia di SINI... nak follow sekali pon boleh je... huhuhu...dan blog lama dia pulak dah x digunakan lagi... harap maklum... ok thats all..

No comments: