05 January 2012

Entry geram

Assalamualaikum...

Annyeohaseo... Mood malam ni x berapa ok... kepala macam nak berpusing sebab mengantuk terlampau... huhuhu... bila hati tengah panas, macam2 boleh jadi kan kan kan??? mesti korang tertanya-tanya kan, sebab apa ek?? ok kejap2!! aku nak tanya korang lah, korang nak x hormatkan orang yang x hormatkan korang? korang nak ke buat baik dengan orang yang buat jahat pada korang??? kompom jawapannya X NAK!!! macam tu lah aku... kalau boleh aku x nak cari masalah atau buat masalah dengan orang... tapi kadang2 keadaan memaksa aku untuk buat masalah kepada orang yang cari masalah dengan aku... dengan bersenjatakan mulut yang agak laser, cukup untuk buatkan orang lain terasa hati bila aku start bercakap... boleh x kalau aku nak jadi kejam??? dah x sanggup rasanya... nak je aku bebas... bebas dari masalah, bebas dari peraturan kolej yang makin menyemakkan kepala otak aku, bebas dari benda2 negatif yang terjadi kat sekeliling aku, bebas dari segala-galanya...!! aku nak hidup dengan aman... tanpa diperhatikan "CCTV" setia yang x jemu2 "usha" aku n the geng kat dalam bilik... kalau boleh, nak je aku g tanya dia...

"KO LAST KENA PENAMPAR BILA EK???" 
"KO XDE BENDA LAIN KE NAK USHA??"
"KO KALAU X PUAS HATI DENGAN AKU N THE GENG, BAGI TAU JE, X PAYAH NAK USHA2 SEGALA, SEMAK TAU X!!!!"

Tapi, sebab x nak gaduh punya pasal, aku n the geng bersabar je lah... ko nak tengok sangat, tengok lah... aku tau, aku n the geng ni memang cantik, memang dicipta untuk tontonan korang... hahaha ayat mahal kot...
ok enough!! malas aku nak serabutkan kepala otak yang dah berserabut ni... the best way, buat x tau je... korang dengan masalah korang, aku dengan masalah aku sendiri... yang penting, aku x kacau sesape...

P/s : Kalau kita kecewa, jangan buat orang lain TERLUKA... Jaga hati sendiri sebelum jaga hati orang lain..


No comments: