08 November 2011

no title at this entry...huhuhu

Assalamualaikum semua...
Annyeohaseo...
per khabar semua?? hope sihat..

lama bebenor aku cuti...
hari ni dah masuk 11 hari aku bercuti...
ada lagi 5 hari cuti sebelum
aku meneruskan keja menabur bakti
di hospital sultanah bahiyah alor star..
ceh..mengada betol...
hahaha..
actually aku nak bagitau yang aku malas
nak keje nanti...
alamakkk..dah kantoi pulak...
nah sudahhhh...
aku ni bukan boleh cuti lelama sangat...
kang lemak2 terkumpul ni makin manja...
berlemak-lemak pulak jadinya...
selain itu...
eh, gilo ke hape aku ni...
ayat poyo la pulak...
ingat nk buat karangan bahasa melayu ke??
hehehe..terlebih pulak...
hah sambung balik...
sebenarnya, malas tu memang malas...
tapi excited nak bekeja pon ada...
yelaa..dah lama tinggalkan pesakit...
huhuhu...maap ye..
otak mereng dah menyerang aku hari ni...
sebab tu entry pon xde title...
hehehe...
pesakit2 aku tu pon dah rindu bebenor
aku rasa...
hehehe..aku je yang perasan...
tapi betol laa...
memang aku rindu nak keja...
kalau boleh, aku nak je
keja terus x mo blajar2 ni...
hehehe..lebih la tuh...
sape nak bagi aku keja free2 je x blajar kan...
so nak x nak kena lah blajar jugak...
alaa..x lama lagi...
lagi 6 bulan je nak habis...
hah cakap pasal nak habis ni...
start bulan 1 taun depan..
aku start sem 6...
sem 6???
gerunnyaaa..
sebab apa??
sebab sem 6 ialah sem last aku study dip ni...
last sem 6 nanti aku nak kena
jawab exam lembaga jururawat malaysia...
kat sini lah aku akan buktikan apa yang aku
dah belajar selama 3 taun kat kolej...
ni lah exam yang akan tentukan aku
ni layak ke tak untuk bergelar jururawat...
exam penentu masa depan aku...
bayangkan lah...
exam just dalam masa 2 jam je untuk 
tentukan apa yang dah kita belajar selama 3 taun...
blajar bukan main lama,
tapi exam just 2 jam je...
sape x takut...
gilooo..kalau boleh aku x mau habis...
nak je study sampai sem 5 je...
punya takut nak naik ke sem 6...
kenapa mesti ada sem 6 ek??
soalan tu kena lah tanya CEO kolej aku...
soalan yang x mampu aku jawab...
hehehe..hah..
aku bakal jadi SS laa lepas ni..
SS kat sini bukan SYOK SENDIRI ok..
SS kat sini mean SUPER SENIOR...
cewahhh..boleh buli junior lah ni..
hehehe..ada hati nak buli orang ek..
x de lah..aku x la sejahat tu...
cewah2...nak cakap baik la kononnya..
hahaha..ok lah..
kalau aku lelama kat sini kang entry ni x publish...
melalut entah ke mana..
hope demam aku ni cepatlah sembuh...
excited nak keje la katakan..
hehehe..excited nak jumpa encik hubby jugak..
kena tunggu demam sembuh..
ok jumpa lagi nanti...
salam..

maap!! pic pakwe2 aku ni x de kena mengena
dengan entry aku ni...
hehehe..saje nak publish pakwe2 aku
kat sini..hehehe...
kasi gempak gitu...


No comments: