11 November 2011

percaya atau x tentang 11.11.11??

Assalamualaikum semua..
Annyeohaseo...
korang sihat x hari ni...
hope sihat lah...
kalau tengok pada tajuk entry aku,
mesti korang tertanya-tanya kan..
"KENAPA DENGAN TARIKH 11.11.11??



aku pon x tau sebenarnya...
sama ada nak percaya atau x...
tapi hari ni pagi-pagi buta lagi
aku online..
aku bukak fb, twitter, blog & tagged aku...
kebanyakan friends update pasal 11.11.11
then aku pon jelajah lah...
aku terjah semua fb, blog, twitter & tagged
yang ada update pasal tarikh ni...
ni antara hasil yang aku dapat
dalam blog someone...
sila klik Dunia Seorang Remaja untuk lihat...
dan ni pulak apa yang aku baca di fb...
sila klik Mas Ahmad Safwan untuk baca...
tu je..
aku pon sebenarnya xtau nak percaya atau x...
mungkin ada hikmah dari apa yang terjadi...
so renung-renungkan... 


No comments: