06 November 2011

selamat hari raya

Assalamualaikum semua...
Annyeohaseo..
hari ni plan ke mana??
mesti lah ke rumah sanak saudara kan...
sebelum terlambat..
aku nak ucapkan selamat hari raya aidiladha
kepada sesiapa sahaja yang mengenali diri ni...
ampun n maaf eh kalau aku ada buat
something yang dah menyakitkan hari ke,
something yang x puas hati,
ape2 je lah...
maaf eh..
kadang2 kita x sedar apa yang kita buat...
kita anggap lain, orang lain anggap lain...
so, mesti ada misunderstanding...
di hari yang mulia ni,
moh la kita bermaaf-maafan...
yela..bukan selalu pon kan...
setahun 2 kali je raya...
hehehe..bukan senang nak jumpa raya ni...
so bila dah ada kesempatan ni,
sama2 lah kita bermuhasabah diri...
buang yang keruh ambil yang jernih...
ish apa aku melalut ni...
maaf lah..
kadang2 kepala otak ni bengong sikit...
btw, jemputlah datang rumah ye...
my mom masak soto, ketupat, rendang ayam n kari daging...
n yang special dari aku, chocolate cup cake...
aku sendiri yang buat ok..huhuhu
sedap x, sedap x??
kalau my mom yang masak kompom sedap...
cup cake aku buat pon x kurang gak...
kalau nak rasa datang lah rumah...
hari ni pagi2 lagi dah ada tetamu...
lepas je solat raya,
sanak sedara kat sebelah rumah dah datang..
huhuhu..sape lagi kalau bukan family maklong aku...
satu family dengan anak menantu n cucu dia bawak...
huhuhu...mau riuh satu rumah aku...
tapi best...meriah je...
yela, bila lagi nak berkumpul macam ni...
selalu mana ada macam ni kan...
so bila time2 macam ni,
baru terasa best sangat...
tapi sebelum family maklong aku datang,
ada lagi orang yang lagi awal datang..
sape??
sapa lagi kalau bukan si anim kawan adik aku...
budak tu memang rapat giler dengan adik aku...
kadang2 aku tengok macam kembar...
kemana mesti berdua je...
huhuhu..pagi2 hari dah datang mengacau aku kat dapur...
benda first yang dia sentuh chocolate cup cake aku..
memang benda tu pon yang dia nak sangat makan...
malam semalam pon dia datang rumah...
sanggup tunggu sampai kek masak...
nak rasa punya pasal, tunggu sampai pukul 11 malam..
oleh sebab dia sanggup tunggu sampai kek masak,
aku pon bekalkan cup cake tu kat dia n family...
adoyy...huhuhu..tapi x pe..family aku x kisah
sebab dah biasa dengan dia macam tu..
dia tu ibarat macam family aku jugak...
dia cakap dia x de kakak, 
so dia nak tumpang manja dengan aku...
hahaha..ayat budak ni x leh blah kan...
xpe la...at least aku ada dua orang adik perempuan...
actually dia ni adik kepada ex-bf aku....
memang aku n abang dia dah x de papa hubungan..
tapi kita still friends...
ok lah..melalut pulak aku ni...
encik hubby dah mesej...
time to out..huhuhu
jumpa lagi nanti...
salam aidiladha semua...


maaf..gambar raya aidilfitri yang lepas ni...
raya ni x sempat nak bergambar..huhuhu

No comments: