02 November 2011

not in a good condition

Assalamualaikum semua...
Annyeohaseo...
aku sekarang x berapa sihat..
dalam erti kata sebenar,
memang x sihat...
chikenpox ni lama sangat menyerang aku...
mungkin sebab sebelum ni aku x pernah dapat lagi...
orang cakap kita akan kena chikenpox ni sekali seumur hidup...
aku cakap pulak,
penyakit ni bukan boleh kira...
kalau nak berjangkit, berjangkit la jugak...
mengikut apa yang aku belajar,
chikenpox ni berjangkit melalui titisan udara...
so jauhi orang yang kena chikenpox...
kalau x nak diri dijangkiti...
huhuhu...just kidding...
Allah akan turunkan ujian untuk siapa saja yang dia mahu...
so kita kena redha je...
x payah dekat dengan orang kena chikenpox,
kalau Allah nak, boleh je orang tu dapat...
so kita kena bersyukur dengan apa yang jadi...
huhuhu..
ok lah...idea dah kering...
biasa lah..bila dah sakit ni...
semua idea pon hilang...
nanti ada masa jumpa lagi...



No comments: