03 November 2011

something yang buat aku gelak terbahak-bahak

Assalamualaikum semua...
annyeohaseo...

setiap kali aku teringat tentang ni
aku slalu gelak..
gelak terbahak-bahak...
aku sendiri x tau sebab apa..
memang lawak laa bagi aku...
kisahnya macam ni...
semalam aku tengah layan game angry bird...
sambil balas2 mesej dengan encik hubby...
sampai satu part ni,
aku terlambat balas mesej sebab tengah
kusyuk layan game...
so encik hubby pon tanya aku...
"apsal ayg lambat balas mesej b??"
lastly aku cakap lah yang aku tengah layan game...
then x pe lah...
aku layan lagi game sambil mesej dengan encik hubby...
macam tadi jugak..
sampai pulak satu part ni...
aku geram sangat sebab asyik kalah...
so aku bagitau encik hubby yang aku nak
layan game ni dulu...
kejap lagi aku akan mesej dia...
dia pon cakap ok...
so aku pon main lah game dengan aman...
hahaha... (jahatnya!!!)
main punya main...
aku x sedar dah dekat 2 jam aku layan game...
tetiba fon aku berbunyi..
ada mesej masuk...
so aku pon baca lah...
mesej dari encik hubby...
mesej tu bunyi macam ni...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hidup ayg!!! 
b tau ayg boleh buat!!!
ayg main lah game tu sampai menang!
x mesej b pon x pe!
b sentiasa sokong ayg!
main sampai menang!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lepas je baca mesej tu...
aku tergelak terbahak-bahak...
sampai keluar air mata...
adik aku kat sebelah pon tengok dengan hairan...
banyak kali aku baca mesej tu...
sambil pk betol ke x encik hubby aku ni...
lastly faham lah aku yang dia tengah tunggu
nak mesej dengan aku...
terus terbantut niat nak teruskan main game...
aku shutdown lappy then mesej dengan dia...
ngokngek betol la mamat ni...
ade ke patut cakap macam tu...
huhuhu..tapi salah aku gak...
main game sampai x ingat dunia...
hahaha..setiap kali aku ingat detik ni...
aku mesti tergelak...
tapi bila ingat balik...
hidup aku sekarang banyak tergelak...
setiap kali aku cakap dengan encik hubby
mesti ada je something yang dia buat
sampai aku gelak...
thanks sebab hadir dalam hidup aku...
thanks sebab dah bahagiakan hidup aku...
thanks sebab sentiasa sokong aku...
thanks for everything...
Alalala...terlebih sweet la plak...
ok lah...sampai sini saje...
jumpa lagi...
~SALAM~


No comments: