09 November 2011

coretan hati di malam hari

Assalamualaikum...
Annyeohaseo...
malam ni nk touching + emo + jiwang + whatever yang sewaktu dengannya...
boleh x???
setiap kali aku sudah solat,
aku doa n tanya...
"boleh x aku dapatkan dia balik??"
aku doa semoga jodoh kami ada...
sentiasa ada...
tapi aku x sedar yang ada halangan yang lagi besar
tengah halang semua ni dari terjadi...
mak aiii..
malam ni aku memang betol2 nak luahkan perasaan...
penuh perasaan nampaknya...
ahh lantak lah...
janji aku puas hati...
aku dah try lupakan dia
tapi x boleh...
mungkin zul x sehebat dia??
apa lebihnya dia??
makin serabut kalau terus pk...
banyak sangat halangan...
atau mungkin dia bukan jodoh aku??
habis tu sape jodoh aku??
soalan yang x patut aku tanya...
bodohnya aku..
jodoh tu semua ditangan Allah...
apa aku melalut niiiii...
halangan!!!
sebab apa mesti ada halangan??
salahkah aku sebab tinggalkan dia dulu??
ni ke ujian untuk aku??
atau ni lah pengajaran yang aku dapat
sebab dah tinggalkan dia dulu??
serius aku x tau nak pk apa time ni...
kenapa baru sekarang aku sedar??
kenapa x dari dulu lagi??
kenapa aku tinggalkan dia??
kenapa aku terlalu kesiankan orang??
kenapa aku x pk perasaan aku sendiri??
kenapa banyak sangat soalan aku tanya dalam entry ni??
aku x tau...
jangan tanya aku, serius aku x tau...
somebody help me please!!!
apa patut aku buat sebenarnya??
lupakan???
atau rebut balik??
aku x sanggup nak sakitkan hati orang lain...
mungkin ada orang lain yang lebih perlukan dia..
lebih dari aku...
mungkin......
arrggghhhhhhhh..!!!!
sakit otak laaa!!
serius x suka macam ni...
to encik hubby...
sorry sangat2...
hope b paham...
dalam dilema~~~
x boleh pk apa2...
just offline!!!
thats much better...
--------------------------


No comments: