29 September 2011

happy

Assalamualaikum semua...
Annyeo haseo...
per kabar???
hope sihat2 lah ye...

2-3 hari ni aku happy semacam je...
x tau sebab pe...
masuk klas pon rasa macam x de kat klas...
bila lec mengajar
aku berangan entah ke mana...
apa jadi kat aku ni...
kadang2 aku senyum sorang2...
nasib baik x de orang nampak...
tambah2 kak yana...
kalau dia nampak mau dia heboh 3 hari...
habis aku...
memang x dinafikan la...
hidup aku sekarang memang happy...
kalau mesej pon
memang sepanjang masa aku gelak...
sebabnya my partner seorang yang ngokngek...
otak gila macam aku...
mau aku x gelak setiap kali mesej atau call...
ada je something yang dia nak wat bagi aku gelak...
makin lama aku rasa makin senang dengan dia...
aku harap sangat relationship ni kekal...
bukan senang aku nak jatuh hati kat orang...
start dari ex-boy aku buat hidup aku huru hara...
lepas tu memang aku susah nak terima orang lain dalam hidup...
even orang tu aku dah lama kenal...
takutnya x hilang kot...
hohoho..trauma...
dah x nak ingat lagi...
kalau boleh aku nak delete terus memory tentang dia...
hidup aku dah banyak merana sebab dia...
sampai lah aku jumpa sorang laki ni...
kawan aku yang kenalkan...
mulanya aku macam x nak je...
sebab malas nak pk kan...
aku cakap just kawan boleh la...
so dari kawan terus rasa suka...
x tau bila perasaan suka tu timbul...
mungkin cara dia layan aku kot...
first time dia call aku...
dia nyanyi lagu kat aku...
macam2 lagu dia nyanyi...
sampai lah aku tau yang dia ni memang suka nyanyi...
huhuhu...actually, he makes me feel crazy...
x tau sebab pa...
tapi aku senang sangat dengan dia...
faham aku macam mana...
emm...mungkin ni baru permulaan bagi kami...
hope lancar lah semuanya...


No comments: