20 September 2011

jeleskah aku??

Assalamualaikum semua...
Annyeo haseo...
huhuhu..per kabar?
hope sihat2 semua...

hah..mesti korang semua cakap...
aku ni x habis2 nak story pasal hidup aku kan??
untuk pengetahuan korang..
blog ni memang aku create untuk luahkan
pasal my whole life...
aku rasa macam lega sikit bila luah kat sini...
ok lah...hari ni aku xnak lah story pasal hidup aku..
aku nak story pasal kengkawan aku...
emm..kitorang kan baru je balik dari praktikal...
so masing2 ada macam2 story nak dikongsi...
story pulak semuanya panjang lebar...
kalau nak cerita semua...
setahun x habis...
tapi kan...
2-3 hari ni kitorang asyik berstory pasal nak bertunang je...
kengkawan aku je laa..
aku x pon..
xde calon lagi la katakan...
hahaha...poyo yang teramat sangat...
diorang asyik cerita pasal nak bertunang n nak kawin je...
aku pon naik hairan gak...
herm...kadang2 aku jeles gak...
yela..syukur lah diorang bahagia dengan orang tersayang...
dah ada 2-3 orang bff aku yang dah pon dapat restu mak ayah...
alamak..ni lagi la jeles...
mak aku pon selalu tanya pasal calon menantu dia...
tapi aku macam biasa lah..
bagi jawapan yang sama...
tunggu mak yang carikan...
hahaha..lagi lah poyo...
mak aku cakap gak suruh aku cari sendiri...
kang x berkenan kalau dia yang carikan...
emm..aku no komen bab ni...
hah sambung balik...
aku jeles dengan diorang...
jeles kat sini x bermaksud jeles sampai bencikan diorang ok...
just jeles macam....
ala aku x tau nak terangkan macam mana...
best lah tengok masing2 dah bahagia...
yela...jodoh di tangan Tuhan kan...
tu yang Dia nak....
kalau Dia x nak, mesti x kan jadi...
apa2 pon, aku harap diorang punya relationship
akan berkekalan...
hope semua akan bahagia...
hingga ke akhirnya...
Amin...



No comments: