24 September 2011

Jamuan Raya Ala Kadar

Assalamualaikum semua...
Annyeo haseo...
Hari ni bangun tido dengan senyuman...
hati yang sakit dah terubat sikit...
thanks kawan2 & that guy...
the best way untuk aku...
rawat luka di hati dengan sendiri...
macam rawat pesakit lah...
sape lagi yang nak rawat luka kita kalau bukan kita sndiri kan...
orang lain x kan punya..
nasib baik ada kawan2 yang memahami...
kawan2 yang happening...
thanks sebab gembirakan hidup aku..

petang semalam batch kitorang ada buat jamuan hari raya...
tapi ala kadar je..
x buat besar-besaran pon...
just batch kitorang n lecturer2 kitorang je...
walaupon majlis kecik2 je...
tapi memang happening gila...
best sesangat...
bila ada majlis macam ni..
aku jadi terlupa dengan sakit di hati...
thanks alots my friends...
sayang semua group 8th beauty...
hope kita punya relationship akan berkekalan sampai bila2...

ok kat bawah ni ada sikit gambar jamuan raya...
hope terhibur...
nak tengok banyak2...
visit fb aku ok...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


penyambut tetamu


antara juadah yang tersedia

para lecturer



this is my sis..huhu
juat kidding..my lec also...

kemas kelas lepas jamuan


sempat berposing sambil bersihkn kelas




8th beauty's group


bermaafan


ok thats all...
nak tengok lagi visit fb aku...
okey??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





No comments: