02 October 2011

serius x buat lagi

Assalamualaikum semua...
annyeo haseo...
korang sihat?
hope semua sihat..
semalam aku n kawan2 g PD...
wat bbq..
dalam masa yang sama semalam...
sambil on the way g PD...
aku kaco encik hubby guna no celcom...
dia x tau no celcom aku...
niat di hati just nak test kejujuran dia...
pulak tu elok je dia layan...
dalam hati ni dah berapi...
tapi still bersabar lagi...
then sampai satu tahap aku dah x leh tahan...
dalam pukul 12 lebih dia call aku...
lama dia call..
maklum la.. birthday boy dapat call free...
then dia cakap yang dia nak call kawan dia...
nanti dia akan call aku balik,..
rupanya dia call no celcom aku...
argghhh..bengang dah nak sampai kemuncak...
nasib baik ada kawan aku tolong jawab...
lama gile dia call...
then lepas dalam satu jam...
dia call aku balik...
aku pon jawab macam endah x endah...
maybe dia rasa macam aku x de mood...
dia usaha nak buat baik dengan aku...
nak wat lawak...
tapi x termakan pon...
lastly dia cakap nak tido...
lepas tu aku terus mengaku yang sebenarnya...
kantoi sudaaaa...
aku mesej bagitau yang sebenarnya...
dia x balas sebab time tu dia dah tido...
yela, time tu dah pukul 3 pagi...

so sebelom balik kolej kitorang
lepak2 jap kat pantai teluk kemang...
lebih kurang dalam dua jam jugak lah
kitorang lepak kat situ...
lepas tu terus balik ke nilai...
kitorang sampai nilai pukul 6 pagi...
dalam pukul 6.40 pagi...
encik hubby mesej no celcom...
dia cakap yang dia dah tau taktik aku tu...
then dia call...
apa lagi...berleter panjang
mengalahkan mak nenek...
kononnya pantang kalau
orang mainkan sayang dia...
eleh..yela tu...
then aku jugak lah yang disalahkan...
xpe2.. kali ni dia menang...
lain kali jangan harap boleh menang dah...
huh...
dia boleh cakap yang aku ni perangai macam budak sekolah...
how dare u...
aku rasa aku pon ada hak nak wat macam tu...
x salah kalau aku just nak test kejujuran dia kan...
lastly dua2 emo...
masing2 x nak mengalah...
kawan aku jugak lah yang tolong...
kalau x, kompom x baik2 lagi sampai sekarang...
yela..aku ni pon angin boleh tahan...
tambah2 pulak time tu aku baru sampai, so penat...
mata ni pon x larat nak angkat...
mengantuk punya pasal...
pantang menyerah kalah walau aku yang salah...
hehehe...jangan tiru macam aku tau...
emm.. dengan bantuan kawan aku...
selesai jugak...
okay..lepas ni aku x buat dah...
serik...huhuhu...


No comments: