25 September 2011

masin betol mulut kawan aku

Assalamualaikum kawan2..
ahaks!!! poyo benar...
annyeo haseo...

hari ni aku gagahkan diri bangun awal pagi..
sebab nak joging...
semangat gile..
hahaha...
walaupon mata ni berat sangat
sebab semalam tido lambat...
tapi aku gagahkan jugak...
lagipon aku dah janji dengan kawan aku...
nak temankan dia joging pagi ni...
huhuhu...

semalam ada la sorang kawan aku ni cakap...
"kalau nana joging esok kompom hujan"
memang masin betol mulut budak tu...
memang hujan betol lah...
balik je dari joging...
hujan turun lebat kot...
hahaha..memang x tahan betol...
ngokngek betol kawan aku tu...
actually dia x de niat pon nak cakap
macam tu...
dia just x pecaya je
yang aku ni nak bangun awal pagi 
sebab nak berjoging...
tapi x sangka pulak apa yang dia kata tu betol...
memang bengong...
hahaha...

p/s: jangan pecaya semua ni...
ni just kebetulan je nak hujan pagi ni...

No comments: