22 September 2011

tabahkan aku Ya Allah

Assalamualaikum semua...
Actually I'm not in a good mood now..
but, still nak update entry...

aku dah tengok semuanya...
aku dah tengok pon...
sebelom bukak tadi,
memang dah sejuk kaki n tangan...
tangan pon menggigil sikit...
bila dah tengok...
aku rasa macam dalam badan aku dah xda darah...
seram sejuk seluruh badan...
terkejut teramat...
macam dah kena electrict shock...
menggigil kuat...
Ya Allah...
Kau tabahkan lah aku...
kuatkan lah iman aku...
tolonglah aku untuk tempuhi hari2 yang akan datang...
aku tau...
aku memang dah x patut tunggu dia...
aku x patut ganggu dia...
mungkin nanti aku akan jumpa orang lain...
memang semua ni salah aku..
tapi dah terlambat...
aku dah x boleh buat apa2...
aku dah x nampak jalan...
jalan untuk aku tebus balik kesalahan aku..
apa yang aku boleh buat...
just say SORRY...
sorry atas apa yang aku dah buat dulu...
sorry sebab dah lukakan hati dia dulu...
sorry for everything...
sekarang dia berhak bahagia...
dengan orang yang dia sayang...
aku pulak???
mungkin akan jumpa orang lain...
dah x da makna aku nak tunggu lagi...
x bermakna apa2 kalau aku tunggu...
nanti hati aku yang sakit...
sekarang pon sakit sangat...
apatah lagi nanti...
aku x nak berharap lagi...
ni lah takdir hidup aku...
tabahkan aku Ya Allah...





No comments: