19 September 2011

going to be crazy!!!

Assalamualaikum....
annyeong haseo...
sihat ke semua???
huhuhu...
wanna know something???
i really misssssssssssssssss this blog damn much!!!
hahaha..gila rindu nak berblog...
nak wat macam mana...
keadaan x mengizinkan aku...
tapi sekarang keadaan dah mengizinkan...
so aku boleh berblog macam biasa...
banyak gila story nih...
mana satu nak cerita???
mana2 je lah ek...

huhuhu...
kebelakangan ni kepala aku serabut sikit...
serabut memikirkan macam2 masalah...
hadoyyy....

ni luahan hati saya untuk AWAK...
saya tau awak akan baca blog saya..
sebab awak tau ni lah cara saya luahkan isi hati selama ni...
awak...awak tau tak?
awak x bagi saya masa untuk pk langsung...
awak x kesiankan saya???
awak pk x prasaan saya??
lepas awak buat macam tu??
lepas awak bagitau saya benda tu??
dah rasa macam kena hempap dengan batu besar...
saya cool je time cakap dengan awak semalam...
padahal dalam hati ni hanya Allah yang tau...
awak x tau, betapa saya terkejut...
bila awak bagitau semalam...
tapi saya redha...
awak cakap saya main2 dulu...
padahal saya serius...
awak tau sebab apa saya lepaskan awak dulu...
saya tau saya dah salah...
tapi saya just nak awak pk prasaan saya je...
saya just nak awak rasa apa yang saya rasa...
cuba awak yang dok kat tempat saya...
apa yang awak akan buat???
dilema...
mesti x boleh pk kan???
macam tu lah...
awak x tau saya sayang awak...
even saya x tunjukkan...
tapi tu lah saya yang sebenarnya...
saya x kan tunjukkan yang saya sayangkan awak...
kalau awak sedar betol2...
awak akan tau yang saya memang sayangkan awak...
awak cakap semalam...
awak nak saya tunggu awak...
awak tau x yang selama ni saya memang tunggu awak...
cuma x terluah je..
saya memang tunggu awak...
tapi sampai bila???
awak x payah suruh saya tunggu...
saya memang akan tunggu...
cuma satu je..
kalau saya boleh faham awak, awak kena lah faham saya...
tu je yang saya mintak...

alamak...tangkap cintan pulak malam ni...
ok enough!!!
cukup untuk malam ni...
simpan untuk esok...
hahaha..actually dah mengantuk....
so jumpa lagi next time...
Assalamualaikum...


No comments: