13 August 2011

shopping with my BFF

Assalamualaikum semua...
hope korang semua sihat...
hari ni aku g shopping dengan BFF aku...
kita berdua je...
huhuhu...
walaupon demam x sembuh lagi...
aku gagahkan juga...
bukan selalu nak kuar dengan BFF aku tu...
dia busy mengalahkan PM...
hahaha..tapi xpe,,aku paham...
aku pon macam tu...
makumlah...lumrah hidup student...
cakap pasal shopping...
hari ni aku shopping sakan...
first kitorang g kedai cermin mata...
temankan dia cek mata...
then beralih ke kedai kasut, baju, beg n macam2 lagi lah...
sampai sakit pinggang aku berjalan banyak sangat...
tapi memang best...
time kitorang g kedai hadiah,
aku n BFF aku ni nampak lah satu keychen...
keychen tu boleh letak kat handfon...
memang sweet...
actually keychen tu untuk couple...
tapi kitorang ambik untuk girl dua2...

emm...
ni la rupa keychen tu...
simple but nice...


pukul 10 malam aku sampai alor star..
my brother hantar...
dah habis mc aku...
huhuhu..esok start keje dah..
adoyy...demam belom hilang lagi ni...
hope dapat lah g keje esok...
aku dah x nak mc lagi..
mampos aku nak kena ganti nanti...
huhuhu...



No comments: