09 August 2011

1st Day At Paediatric Ward...

Assalamualaikum semua...
hai3...per khabar???
hope semua sihat2 yea...

hurm...
hari ni 1st day aku keje kat wad...
wad pediatrik..huhuhu...
wad pediatrik tu wad kanak2...
memang best giler...
berjumpa lagi aku dengan baby2 kat hospital tu...
sonok sangat...
tapi satu je yang x best...
wad tu xde keje...
xde prosedur yang boleh aku buat kat wad tu...
yg ade just feeding baby and observation je...
alahaiiii....best memang best...
hurm..

hari ni aku macam nak pengsan dalam wad...
sebab ape???
sebab aku x sahur pagi tadi...

aku bukan x nak bangun sahur...
tiap2 pagi memang ada orang kejutkan...
tapi aku malas nak bangun...
sebab aku sayang tido...
hahaha...alasan x munasabah betol!!!
hahaha...nyesal x bangun pagi tadi...
ermm..kan free je kena marah...
sorry lah...
bukan aku x nak bangun...
pagi besok aku bangun lah...
huhuhu...
amik iktibar dari apa yang berlaku...



No comments: