30 August 2011

selamat hari raya...

Assalamualaikum semua...
salam aidilfitri...
di pagi yang mulia ni..
aku nak mohon maaf lah kalau lah
selama aku kenal n berkawan dengan korang
aku ada wat salah or whatever
yang boleh menyakitkan hati korang...
aku mintak maaf eh...

kepada family tercinta...
kak lang mintak maaf bebanyak...
maaf kalau selama kak lang hidup ni
kak lang ada wat salah....

kepada kawan2 murni nursing college...
aku mintak maaf lah kalau selama kita
berkawan ni aku ada wat something
yang menyakitkan hati korang semua...
niat aku just nak bergurau senda...
maaf kalau ada yang terasa dengan mulut leser aku ni...
aku pon dah maafkan korang...
nice to know korang semua...
especially kepada wafa, intan,
kak yana, kak izza, kak mas, kak wan n ifa...
nana mintak maaf tau...
maafkan nana...
selama nana berkawan dengan korang...
memang banyak pahit n manis...
yang bayaknya manis lah...
hahaha...best kawan dengan korang...
hope kita akan kekal...
love u all..

kepada kawan2 sekolah n yang mengenali diri aku....
aku mintak maaf tau....
dari hujung rambut sampai hujung kaki...

semua2...jemput lah datang rumah...
mak aku buat soto....
datang jangan x datang yer...
yang dekat2 dengan rumah aku tu..
kalau x datang memang nak kena dengan aku...
kalau yang jauh2 lak...
DIMAAFKAN!!!!
hahaha...
ok lah..nak siap2...
jom2...g sembahyang raya...
sedihnya kau x leh g..
hurm...


No comments: