31 August 2011

nak pujuk...

Assalamualaikum semua...
amacam hari raya ni???
best ke??
aduhhh...mesti lah best kan...
hukhukhuk..

hurm..tadi aku kuar dengan encik hubby...
suruh temankan aku g beli hadiah untuk
birthday kawan aku...
huhuhu...
sedikit sebanyak dapat lah pujuk dia...
merajuk lah kononnya...
yela...mau x nya...
slama aku balik, x pernah sekali pon jumpa dia...
masing2 busy mengalahkan PM...
huhu..semalam raya pertama...
ingat nak beraya sekali...
tapi x boleh sebab aku ikut family aku
beraya rumah sedara mara...
melepas lagi...
so dia cakap aku ni xde masa untuk dia...
bukan x da masa la...
x cukup masa sebenarnya...
hahaha...yela... busy kan...
nasib baik dia paham...
so hari ni aku luangkan lah masa dengan encik hubby...
biar dia muak tengok aku...
hahaha...
lepas habis shopping aku pon suruh dia hantar aku balik...
hehe..kejap je..
sebab aku nak kene g umah sedara lagi...
huhu...tapi xpe..
dia dah terpujuk...


2 comments:

izzaty hamzah said...

YEAYYY...kmi pown kuar ngn hencik b mucuk...suka3..

Miss Nana Farhana said...

hahaha...yela2..apsal x mai perlis???