15 August 2011

memang dugaan besar...

Assalamualaikum...
just nak luahkan isi hati...
di malam hari ni...
tetiba tuoching sendiri lak...
sebab xde sape nak dengar...
intan izzaty yang selalu dengar luahan hati aku...
dah jauh dari aku...
intan izzaty... nana rindu...
rindu nak share cerita dengan intan...
nana sedih sekarang...
dia xkan balik lagi...
padahal nana berharap sangat dia balik...
apa boleh buat...
bak kata dia...
hati manusia x leh dipaksa...
lastly nana yang terkena balik...
warrgghhh.. nyesalnya...
nyesal sebab tinggalkan dia dulu...
nana ni pentingkan perasaan orang lain...
x fikir langsung perasaan dia & nana...
tolong nana...
dah x kuat dah...
adoyy..macam mana nak cakap...
memang x sanggup...
tapi apa boleh buat...
intan izzaty.. i need u now..
terasa sakitnya hati ni...
somebody help me??



7 comments:

izzaty hamzah said...

napa nana...

Miss Nana Farhana said...

nana rindu kat intan... dah xde tempat nk share cerita sedih nana...
humm..jom lah balik kolej cepat2..

IFA Athirah said...

callah membe u tu :) skype ke http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Miss Nana Farhana said...

much better kalau face to face..huhu...

Mera Hadi said...

chantek! kuatkan smangat k...jgn lpe follow mera blek..tenx! (:

Mera Hadi said...

chantek! kuatkan smangat k...jgn lpe follow mera blek..tenx! (:

Miss Nana Farhana said...

thanks mera...done follow u..