15 August 2011

aku kalah juga

Assalamualaikum semua....
korang semua sihat ke hari ni??
hope semua sihat ye...
aku je yang x sihat lagi..hehehe

Emm...semalam...
aku rasa macam hidup aku dah melayang....
jauh sangat...
semalam adalah pengakhiran untuk selamanya...
aku tau aku x kan dapat dia lagi...
aku dah kehilangan dia...


aku tau sebelom ni aku dah banyak lukakan hati dia...
lukakan perasaan dia...
bukan sebab aku x sayang dia...
aku sayang dia sesangat...
tapi aku terpaksa...
sebab nak jaga hati orang lain..
aku korbankan perasaan dia...
aku x fikir panjang time tu...
aku nyesal sekarang...


dalam banyak2 laki yang pernah hadir dalam hidup aku...
just dia seorang yang mak aku berkenan...
dia sorang yang mak aku suka...
and sekarang???
aku dah kehilangan dia...
aku selalu cakap kat mak aku yang dia just kawan aku...
padahal dalam hati ni aku anggap dia lain...
bukan kawan...
aku dah buat keputusan yang salah...
semata-mata nak jaga hati orang lain...
aku korbankan dia...
padahal orang lain x jaga pon hati aku...
kalau lah aku tau....


kalau ada peluang lagi,
aku nak sangat dia hadir lagi dalam hidup aku...
bukan sebagai kawan...
tapi sebagai teman hidup...
aku tau harapan aku terlalu tinggi...
walaupon aku tau aku x kan dapatkan dia lagi...
aku tau semua tu x kan terjadi lagi...
even sekarang aku dengan orang lain...
aku still ingatkan dia...
walaupon kejap je dia hadir dalam hidup aku...
tapi perasaan ni dah lama...
dia je yang x tau...
mungkin dia ingat aku just mainkan perasaan dia dulu...
dia x pernah tau yang aku memang betol2...
betol2 sayangkan dia....

nak nyesal pon dah x berguna...
aku just perlu buka buku baru...
amik iktibar dari apa yang dah jadi...
terima orang lain dan lupakan dia...
tapi boleh ke aku buat semua tu???
aku x tau...
ni je cara untuk aku lupakan dia...





2 comments:

ZWAN SABRI said...

Biasalah, kita hanya, mampu merancang tapi tuhan yg menentukan..
maybe dia bukan jodoh you..
erm,xpa2, kumbang bukan seekor kan?
ada banyak lagi lelaki yang jauh lagi baik drpd dia..
tambah2 populasi kat Malaysia ni, lelaki lagi ramai drpd perempuan..
jadi,xde hal lah klaw pergi sorang lagi sbb ada spuluh lg yg menanti.. ;)



MySuaraBlog: Hidupkan Kad Raya

Miss Nana Farhana said...

huhu.. thanks alots zwan.. tp nk melupakan tu amik masa yg lama...