13 May 2012

Sambutan Nurses Day

Assalamualaikum...

hai3.. annyeong... korang sihat? aku pulak terlebih sihat... huhuhu.. maklum lah, perasaan seronok semalam x habis lagi... ni lah sambutan Nurses Day terakhir bersama semua kawan2 kolej, bersama clinical instructor di Alor Setar dan jugak sambutan Nurses Day yang terakhir sebagai student.... x boleh nak gambarkan perasaan gembiranya...

So, semalam kitorang semua sambut Nurses Day di rumah ketua clinical instructor kitorang di Alor Setar.. memang meriah sangat... ok, xnak cakap bebanyak, nak letak gambar je banyak2 kat sini... untuk tontonan korang... maklum lah, bila masa DSLR melekat kat tangan, yang lain pon mula lah berposing macam2 gaya... huhuhu...



Game : pecahkan belon... ggrrhh...

Maaf.. aku x tahu apa yang Intan Izzaty tangah buat kat perut
aku tu... ish3 budak nii...

Sayangnye...

Yang tengah duduk tu, kitorang punya lecturer subjek
Mental Health Nursing... huhuhu.. sememangnya mental...
Opsss.. x sengaje... ^_^

Clinical Instructor




Oleh sebab terlalu crowded kat depan, kitorang buat keputusan
untuk bentangkan tikar di bahagian belakang... 
waa.. ala-ala picnic gitu...


Yang tengah2 kat sebelah aku tu, kitorang punya
Clinical Instructor yang paling garang... tapi hati baik tau..



Game : Music Chair



Model pokok??




Tema Nurses Day tahun ni,
CLOSING THE GAP : FROM EVIDENCE TO ACTION



Pantang nampak lense...



kek ni sedap...


Kek ni pulak, kawan aku yang buat... hihihi.. so sedap...


Bila lagi nak boleh sambut macam ni? lepas ni mesti rindukan saat2 macam ni... sedihnya...

5 comments:

Unknown said...

nurse comel2! :)

Miss Nana Farhana said...

huhuhu..thanks..

Anonymous said...

wee seronoknya.. plg seronok sbb dpt mkn lah haha

kay_are said...

baru semalam aku dapat tau ade ari jururawat rupe nye.. tapi memang nampak meriah.. ape pun hepi nurses day.. selamat jadi nurse yang baik ye =)

Miss Nana Farhana said...

thanks sis & kay_are.. =)