30 July 2011

bukti...

Assalamualaikum...
luahan hati di malam hari...
eh silap lah pulak...
di pagi hari lah...
kan baru pukul 1.30 pagi...
hehehe... betol la kan???
emm...malam ni hati aku nak luahkan
apa yang ada kat dalam ni...
everything...
emmm...saya dah ready...
semuanya...
ready untuk terima awak...
ready untuk tinggalkan awak...
ready untuk ditinggalkan awak...
ready untuk segala-galanya...
sekarang ni terpulang kat awak nak buat apa...
saya dah ready untuk terima apa je keputusan...
saya x kan menyesal....
awak pernah tanya saya samada awak masih ada peluang???
saya dah bagi banyak peluang kat awak...
and hope awak gunakan peluang tu betol2...
ni soal masa depan...
bukan nak main2...
mungkin saya x patut buat macam ni...
tapi awak yang cakap...
awak sanggup tunggu...
even sampai saya keje nanti...
sekarang sy dah bagi peluang yang awak nak...
gunakan lah sebaiknya...
sy x kan percayakan orang lain...
macam yang awak cakapkan kat sy...
awak selalu cakap yang sy x percayakan awak...
sebab sy terlalu percayakan cakap orang lain...
sekarang sy percayakan awak...
x kan percayakan orang lain lagi...
biar apa pon orang lain cakap...
sy tetap akan percayakan awak...
sebabnya sekarang sy tau mana betul mana salah...
mana jujur n mana x jujur...
yang penting mana betol n mana palsu...
kata2 awak atau kata2 orang...
just tinggal satu je...
bukti awak...
kalau betol awak sayang sy...
awak akan bagi bukti tu...
tu je sekarang ni...
sy tunggu awak...





No comments: