03 July 2011

fesyen shawl terkini...

Assalamualaikum...
aku rasa aku dah gilaaa...
gilakan fesyen shawl sekarang...
malam ni pon aku jadi gile sekejap...
aku jadikan wafa & kak wan kawan aku sebagai model...
then aku pon reka wat fesyen shawl...
hahaha... macam2 aku wat...
sebelum tu aku sempat jugak lah tengok tutorial
untuk pakai shawl ni...
antara fesyen yang aku minat adalah
fesyen dari hana tajima, fatin liyana, ayun ayuna & ramai lagi lah...
aku x tau kenapa sekarang aku suka sangat pakai shawl...
tapi aku pakai x lah cantik sangat..
baru tengah belajar pakai but not bad lah...
dapat pujian dari kawan2 pon dah cukup sonok...
hahaha... ada gak yang tanya aku 
"macam mana nak pakai macam nana pakai ni???"
aku pon bagitau lah...
kongsi dengan diorang....
sharing is caring rite???
kadang2 aku balik kampung,
bila time nak kuar dengan family, aku akan pakai shawl...
so mak aku pon selalu tanya & suruh ajar nak pakai...
actually nak pakai shawl ni x lah teruk pon... senang je...
tu atas diri kita sendiri...
kalau kita cakap nak pakai macam ni...
kita wat je...
macam mana jadi pon x pe...
asalkan kita try the best...
jangan x try lagi dah cakap susah nak pakai...
sekarang pon banyak tutorial nak pakai shawl kat youtube...
kita just tengok & praktis je...
aku start minat nak pakai ni time aku tengok intan
room mate aku pakai...
cantik sangat...
then aku suruh je dia ajar...
lepas tu aku try wat fesyen sendiri...
macam2 cara aku try & hasilnya pon not bad...
aku pon start lah tengok tutorial nak pakai...
banyak caranya...
so kalau korang minat korang tengok je tutorial...
senang je... then try lah pakai...
jadi x jadi belakang kira...
asalkan korang try je...
yang tengah hot sekarang ni shawl & pashmina...
try lah...mesti cantik...


ok... ni fesyen Hana Tajima...
aku suka fesyen Hana Tajim ni sebab
fesyen dia unik & cantik...
orangnya pon cantik...










ok thats all...bubye...

No comments: