25 July 2011

I Can Stay Without You

Assalamualaikum all readers...

2-3 hari ni aku serabut sesangat...
kepala aku ni dah x boleh berfikir dengan betol...
aku jadi macam orang bengong...
aku x tau apa patot aku buat...
rase macam nak buat salah je...
tadi time lunch hour dia call lagi...
tapi aku x jawab...
sebab aku tertido...
aku bangun je ade misscall dari dia...
aku tanya lah, nape call???
dia cakap saje nak cakap dengan aku...
aku tanya lagi nak cakap ape???
then dia reply... nak cakap dengan aku pon x boleh???
kalau x boleh x pe la...
emm..aku tanya lagi nak cakap apa...
dia x reply mesej aku...
bila aku masuk class plak...
dia call...
2 kali dia call aku...
nak jawab x boleh...
sebab ade lecturer...
time take 5, aku mesej dia...
cakap yang aku kat dalam class...
then dia balas, nak cakap x boleh ke???
aku pon berfikir kejap...
aku silap cakap ke???
dah aku cakap aku kat dalam class...
memang comfirm lah x boleh nak cakap...
hahaha..tetiba aku tergelak...
mamat sorang ni pandai plak buat lawak...
aku reply lah, nanti habis class aku mesej lain...
sampai sekarang aku x mesej dia lagi...
terfikir gak, apa yang penting sangat dia nak cakap???
aku takut nak mesej...
entah lah...aku rasa macam dah tawar hati...
hati aku macam x nak terbuka untuk dia...
kenapa??? aku pon x tau...
dia dah banyak kali sakitkan hati aku...
ade lagi ke peluang untuk dia???
aku malas nak pk mende ni...
sakit kepala aku...
dah lah exam midterm dah nak dekat...
minggu depan je... 
minggu ni pon ade exam tapi just 1 paper...
aku penat... penat nak pk perasaan orang...
penat nak jaga hati orang...
penat nak berbaik dengan orang...
sedangkan bukan kebaikan yang orang balas kat aku...
problem aku dengan room mate aku pon x settle lagi...
aku try nak berbaik dengan budak tu...
tapi bila pk balik apa yang dia dah buat kat aku...
aku rasa x berbaloi...
x berbaloi kalau aku berbaik dengan dia...
aku tau macam mana perangai dia... selfish!!!
buat masa sekarang aku x nak pk pasal problem...
just nak fokus untuk midterm exam...
Ya Allah.. kuatkan aku...
aku dah lemah sekarang...
x tau kenapa...

No comments: