04 July 2011

sekali aku cakap x, bermaksud x!!!!

Assalamualaikum all reader...
ermm..nak tulis entry ni pon aku takut...
bukan takut apa, aku malas dah nak pk...
but benda ni selalu mengganggu aku 2-3 hari ni...
aku rasa rimas...
tolong laaa....
actually ni hal peribadi... tapi aku lega bila dah luahkan kat sini...
emm..macam mana nak cakap eh???
2-3 hari ni ada je benda2 sweet yang jadi...
aku x pernah mintak benda ni jadi...
sebab aku x nak pon benda ni jadi...
tapi kenapa jadi gak???
kalau korang lah,
korang nak ke ex korang yang dah banyak kali sakitkan hati korang
nak rujuk dengan korang balik???
mesti korang x nak kan...
aku pon x nak actually...
even aku sayang macam mana pon kat seseorang tu,
aku still x nak...
aku dah tawar hati dengan pangai dia...
even dia selalu je wat benda2 sweet bila jumpa...
tu x menjamin apa2 pon..
aku x termakan pon walaupon sikit...
aku x nak benda yang sama jadi lagi...
aku jugak yang nak merana nanti...
so aku x nak pening2kan kepala ni,
aku dah cakap...
sekali aku cakap x nak, bermaksud aku x nak!!!!!
so please... jangan nak merayu ke apa...
time buat dulu x pikir...
sekarang nak balik..
ingat aku ni apa???
cukuplah dia dah sakitkan hati aku...
aku x kan lupa sampai bila2 apa yang dia dah buat...
sakit sangat2...
daripada aku terima dia,
aku rela single...better single daripada
nak sakit hati nanti...
so aku hope sesangat...
aku dah x nak benda yang sama berulang lagi...
hermm.. lega sikit...

2 comments:

Honey Bhulat said...

sabar ye..single is simple..simple is nice =]

Miss Nana Farhana said...

thanks cik hani.. mmg tgh sabar pon ni ha... huhuhu...