26 July 2011

Story Of My Life... Again...

Assalamualaikum...

semalam dia call lagi...
maklum laa.. call free...
aku pon lupa yang hari tu mmg dapat call free...
tapi hari tu bukan birthday dia...
hahaha..nak tau sebab pe??
sebab time aku beli simkad dulu...
aku dapat satu simkad free...
siap dapat pakej student lagi...
so aku bagi lah simkad tu kat dia...
and simkad tu lah yang dia pakai sampai sekarang...
even kami dah x bersama macam dulu...
aku rasa dihargai sebab dia still pakai simkad tu sampai sekarang...
hermmm...sambung balik...
dia call aku semalam sebab nak mintak maaf...
mintak maaf diatas apa yang dia buat kat aku malam tu...
tapi aku x puas hati sebab dia cakap dia x tau apa salah dia...
dia x tau apa salah dia???
so aku cakap lah, dah x tau salah apa...
kenapa mintak maaf???
dia cakap sebab aku marah sangat2 kat dia malam tu...
memang aku marah dia sangat2...
dia sendiri tau sebab apa...
biar lah...
aku malas lah nak pk...
so aku pon cakap lah aku dah maafkan dia...
pagi semalam pon dia call aku lagi...
pukul 3-4 pagi...
ada ke patot...
dia call no celcom aku time tu..
aku x angkat sebab handfon celcom aku letak kat dalam lokar...
aku lupa nak letak kat katil...
hermmm... hari ni pon dia call...
aku x tau lah dia betol2 ke x...
aku buntu...
xtau apa patut aku buat sekarang...
hermm...malas sangat nak pk pasal ni...
esok dah la exam muskuloskeletal...
aku berserah je pada takdir...
hope apa yang akan jadi lepas ni perkara yang elok2 je...
amin...

No comments: