17 June 2011

semester break

Assalamualaikum semua...

17 jun 2011...
huhuhu.. aku happy tersangat sekarang ni...
sebab pe???
sebabnya exam osce dah habis...
dah boleh bernafas dengan baik...
hahaha..
seronok sangat...
lepas ni nak buat apa pon dah x kisah...
yang penting nak layan citer korea sampai puas...
sebab......
semester break dah start...
ni lah masa yang ditunggu-tunggu...
tapi sayang... 
just dapat cuti selama seminggu je...
alahaiiii...
cepat benar cutinya...
kejap je...
tapi x kisah lah... 
asalkan boleh balik kampung
and boleh bersuka-ria dengan family pon
dah cukup bahagia bagi aku...
sebab tu je yang aku tunggu-tunggu...
maklumlah... berjauhan dengan family memang akan rasa macam ni...
ni lah yang membuatkan aku rapat sangat dengan ahli keluarga aku...
bukan selalu aku balik kampung kan...
so bila dah berkumpul, 
ada je lah benda yang nak distorykan antara aku dengan mak...
hermmm... btw, aku memang dah x sabar-sabar nak balik umah nih...
baju pon dah siap packing...
awal giler packing...
adoyyy...
kepada tini a.k.a. bff aku, 
tunggu kepulangan aku yer...
esok aku fly balik perlis...
huhuhu... 
PERLIS...
waiting for me tomorrow...

No comments: