05 June 2011

bila hati berkata-kata

Assalamualaikum...

huhuhu..
2-3 hari ni aku selalu teringatkan someone...
adakah sebab kejadian hari tu???
aku pon tak tau...
tapi aku memang teringatkan dia...
dia yang pernah hadir dalam hidup aku...
walaupon sekejap...
hemm..
kenapa bila aku teringatkan dia,
my heart beating so fast...
sakit jantung ke aku???
tak kotttt...
tak kan lah sakit jantung pulak kan..
hahaha..
tapi betol laaa...
kenapa hati aku berdegup laju sesangat bila teringat kat dia...
kenapa dia???
kenapa tak orang lain???
kenapa mesti dia...
aku tak nak dia...
tolong lah aku...
apa patut aku buat sekarang nih???

nak biarkan je jantung aku macam ni??
atau nak g hospital then wat ckeck up???
huarrghhh..
pening laaa....
migrain3...
dah lah... tak nak lah pikir pasal ni...
tapi nak terpikir jugak..
nak buat macam mana ni...
tak tau nak apa patut aku buat... 
adoyyy.. ok lah..
nak tido lah...
mungkin boleh hilangkan ingatan kat dia...
ok bubye semua... 
good night...sleep well... sweet dreams...


hah.. dia ni lah yang buatkan jantung aku berdegup
laju...
hahaha.. tak de lah...
just joke...
love jang geun seok very much...


No comments: