23 June 2011

cerita di kampung

Assalamualaikum semua...
hye3!!
dah balik kampung nih
ingatkan boleh la relex2,
tenangkan fikiran,
bersama-sama family...
tapiiiiiiiiiiiiiii...
aku tetap jugak ade aktiviti...
hurmm..aktiviti apa???
buat latihan kereta..
actually aku dalam proses nak amik lesen kereta sekarang...
hurmm..tiap2 hari ada latihan...
adoyyy.. penat laaa...
ingatkan boleh la habiskan dalam masa cuti ni,
tapi x boleh...
sebabnya x sempat...
terpaksa lah aku postpone lagi...
balik cuti midsem nanti laaa...

hah..citer kat kampung nih,
actually aku bosan sangat balik kampung kali ni...
xtau sebab apa..
tapi nasib baik ada jugak teman yang
selalu hilangkan bosan aku ni...
huhuhu..tiap2 petang lepak sekali...
hilang lah sikit bosan ni...
tapi petang ni aku x kuar lepak pon,
merajuk kot aku nih???
hahaha.. ade lah...
thanks to him...
ok lah, setakat ni jer citer di kampung...
cuti pon ade lagi 3 hari...
so aku nak isi cuti yang tinggal 3 hari ni dengan
perkara yang berfaedah...
huhuhu...

No comments: