02 June 2011

ex-boyfriend and ex-girlfriend

Assalamualaikum...
Entry kali ni pasal kutuk mengutuk...
hahaha.. dengar macam kelakar kan???
tapi ni lah hakikatnya...
Actually benda ni pernah lah jadi kat aku...
kenapa ek,
kalau kita berpasangan, 
mesti kita akan cakap benda yang baik2 je pasal pasangan kita...
tapi bila dah clash,
mesti kita akn kutuk habis-habisan ex kita...
sebab apa ek???
jenis aku lak,
kalau orang x kutuk-kutuk aku,
aku pon x akan kutuk dia...
tapi masalahnya bila aku dah baik,
si dia boleh pulak mengutuk aku kat depan girlfriend baru...
boleh ke macam tu???
mesti lah x boleh kan...
kalau nak mengutuk,
apsal x kutuk time kita tengah hangat bercinta???
kenapa mesti kita kutuk time kita dah xde apa2 hubungan lagi dengan dia???
kadang2 hal2 peribadi kita pon dia boleh bagitau gf baru dia...
benda yang menjadi rahsia pon dia boleh cerita...
ok kat sini aku nak bagitau sikit....
orang yang jenis macam ni memang x guna...
memang x boleh pakai...
sebabnya sekarang memang lah dia cerita keburukan ex-gf dia kat kita...
tapi nanti bila kita pulak dah xde apa2 hubungan dengan dia,
dia akn kutuk kita pulak kat gf baru dia...
benda ni akan berulang-ulang...
xde kesudahan pon...
so kalau nak cari boyfriend @ girlfriend,
carilah betol2...
jangan lah cari yang spesis macam ni...
selalunya orang macam ni bermulut manis...
bak kata orang,
pijak semut pon x mati...
so moral of the story,
jangan cepat terpedaya dengan orang yang bermulut manis,
yang selalu menggunakan ayat2 cinta untuk memikat...
jangan dilayan...
aku boleh tulis entry ni
sebab aku dah pon terkena...
huhuhu...


2 comments:

Feymao ( ˘ ³˘)❤ said...

lelaki memang bermulut manis,so jangan terpedaya sangat kenali mereka dulu b4 terima diorang dalam hidup. Tak semua lelaki jahat,ingat gud girl for gud boy...hehehe so,kenali la mereka dulu.jangan desperate sgt :)

p/s: nana thnx follow blog kite (:

Miss Nana Farhana said...

yep..tau xpe...