08 May 2011

you make ma angry!!!

ARRGGHHhhhhhhhh!!!!!
geramnyaaaa!!!!!
Aku dah x mau nak marah-marah tau x..
sebab aku pk dia lebih tua dari aku..
aku hormat dia..
TAPI.. dia selalu wat bagi aku and the geng MARAHHHHH!!!!
kenapa????
apa yang dia nak lagi???
tolong laaa..
aku x nak la marah-marah ni..
i think dia pon x suka kalau kitorang balik keje je
dengan muka masam mencuka..
dia x pk ke, apa yang dia buat tu menyakitkan hati orang lain???
eeeiiiii.. geram la..
geram sangat2..
aku kalau boleh memang x nak marah..
tapi...
eeiii..
aku x tau nak cakap macam mana..
aku geram sesangat..
sampai nak taip ni pon aku malas..
ok lah, malas nak taip dah..
bubye..

2 comments:

izzaty hamzah said...

asal yunk??pelik la dak nana niyh...

nana farhana said...

driver kesayangan intan lah.. en. fuad.. eeiii.. mmg geram gilaaa...